MP3 legalne

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Březen 25 19:37:07 CET 2008

Stahování čehokoli v našich končinách JE LEGÁLNÍ. Umístíte-li to navíc na
médium, ze kterého platíte autorské poplatky sdružení OSA, tak vás navíc
může hřát svědomí, že jste si je v těchto poplatcích zaplatila, neboť OSA
tyto vybrané prostředky spravedlivě rozdělí mezi umělce.

Média automaticky zpoplatněné autorskými poplatky jsou:

CD, DVD, audio/video kazety
FLASH disky
HDD
a další co už si ani nepamatuji

Tedy zachovejte klid a nešiřte paniku. Ilegální je naopak tato díla bez
souhlasu sdílet a půjčovat.

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>

    omlouvam se za OT, ale verim, ze mi nekdo poradi. Hledam server, kde
se daji stahnout pisnicky ve formatu MP3 (nebo vlastne libovolnem jinem)
LEGALNE. Neco jako je projekt www.ilegalne.cz jenze tam je to jen same
HipHop a podobne blbiny. Mam zrovna pujcene nejake pisnicky (Fesaci,
Greenhorns a podobne) ale z celeho alba se mi libi treba jen jedna nebo
dve. A kupovat jej cele se mi nechce. Kdyby nekde sla stahnout legalne
MP3 tak by to bylo prima.