Re: V čem simulujete?

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Úterý Březen 25 14:59:46 CET 2008

Pspice v ORCAD je velmi dobrý program na simulaci jednoduchých věcí s
tranzistory, OZ

Umí stejnosměrnou analýzu,časovou analýzu, AC sweep, DC sweep, změnu
parametrů součástek, toleranční analýzu, změnu teploty.... Můžete si
stáhnout "svou" součástku od výrobce na webu.

Cena ovšem myslím kolem 100 tisíc, já jej mám v rámci školy. Je třeba
uvážit že modely jsou použitelné do 100MHz.
Oproti Microcap rozhodně o mnoho lepší. Na digitální věci je asi lepší
Proteus, ale nemám s tím zkušenosti.

Zdeněk