RE: V čem simulujete?

Libor Valicek Libor.Valicek@merten.com
Úterý Březen 25 14:57:56 CET 2008

Dobrý den,

kdysi jsem dělal v MicroCapu a nic moc, nynější verze 9 vypadá už o mnoho lépe...
Multisim jsem stáhl a na 30dní jej mohu vyzkoušet, vypadá velmi dobře. Díval jsem se na ceny a docela se to dá, myslím, že tohle bude ono.
A co Pspice? O tom jsem jen zaslechl, ale nikdy nepoužil. Ten je od Cadence? Má s tím někdo zkušenosti?

Best regard / S pozdravem

Libor Valíček

Junior R & D hardware

libor.valicek@merten.com

Merten Czech s.r.o.

Solutions for Intelligent Buildings´

Kvitkovicka 1533 * 76361 Napajedla * Czech Republic

Telephone +420 577 921 296 * Fax +420 577 921 296

Mobile +420 776 171 852

www.merten.com