OT Re: Info for Admin

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Březen 25 09:09:05 CET 2008

Dobry den,

abych pravdu rekl tak naprosto netusim v cem je problem. Uz se mi to
parkrat stalo a chova se to naprosto nevyzpytatelne. 99.9% mailu
normalne chodi, ale cas od casu mi nekdo neco takoveho pise.

Napiste mi prosim kdyztak na cncnet.info(zavinacek)gmail.com

Kdyby nekdo tusil co se za tou chybou skryva tak budu moc rad. Vetsinou
tyhle problemy delaji freemailove mailservery.

Radek Vicek