Normalzovany protokol pro komunikaci po RS-485?

Jaroslav Meduna jaroslav_meduna@conel.cz
Úterý Březen 25 06:53:58 CET 2008

MODBUS ASCII je velmi prakticka zalezitost pro mala zarizeni s
jednoduchym CPU (par bajtu RAM, par kilobajtu kodu a jednoduchy seriovy
interface). Pokud to jde, osobne preferuji RTU, nebo TCP verzi, ale
ASCII ma sve misto a nekolik aplikaci jsem s nim delal.

J. Meduna