Dotaz na schéma souřadnicového zapisovače XY4150

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Neděle Březen 23 15:16:25 CET 2008

Mám ho, neboť jsem jej hned ze začátku opravoval - PC mi odprásklo nějaké
cmosky vevnitř, tak jsem musel udělat oddělovač s TTL. To schéma oddělovače
nevím jestli najdu, ale vycházel jsem z nějakého obecného schematu pro
opravu linkové úrpvně - PC mi totiž dával i -0,5V a pro 1 od 4,5 až něco
kolem 6V (dodnes to nechápu). Jsou tam diody (staré německé) a odpory kolem
nějakého neinvertujícího TTLka.

http://home.tiscali.cz/cz021224/xy4150.zip

možná se vám bude hodit

http://home.tiscali.cz/cz021224/hpgl/

Poslední dobou, po několikaleté pauze, se mi takové dotazy množí, asi to už
vypadlo z vyhledávačů, tak to posílám i do hwn aby se to zase občerstvilo.

Hodně štěstí, JL.