Asembler + C v Hi-Tech

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Březen 22 11:38:12 CET 2008

Ahoj,

ja teda navody citam ako prve, za co sa moji terajsi sefovia na mna
pozeraju trochu zlym pohladom. Ma to sice jednu nevyhodu, zaberie to
cas, avsak potom mozes riesit problemy co by fuk a hlavne fajnovosti.
Konkretne v praci som si nastudoval dve hrube buchle, a potom som
problemy riesil dost rychlo a hlavne mal som prehlad, co kolegovia,
ktori manualy necitali, nemali.

Kompilacia cez prikazovy riadok picc18 potrebuje ako parametre zoznam
suborov, typ obvodu a ostatne option, ktore sa nastavuju tak isto ako v
MPLABe. Ja to mam takto vyskusane vo Visual Studiu s picc a bez problemov.

A.