CPLD rozdiely Altera vs. Xilinx

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Březen 21 19:41:30 CET 2008

Ahojte,

chcel by som sa spytat skusenejsich na rozdiely v CPLD medzi Alterou a
Xilinx. Mam na mysli konkretne obvody pre 3.3V logiku EPM7128AE a XC95108 v
3.3V rezime. Cenovo vyjdu oba na cca 20USD, zial ja sa neviem rozhodnut,
ktory si zvolit pre zaciatoky s VHDL. Oba su v PLCC84 co je dovod preco som
si ich vybral.

Pri Altere som nasiel len poznamku o tom, ze sa da programovat 100x, pri
Xilinxe som to nenasiel nikde.

Vdaka za odpovede.

A.

p.s.: Prajem Vam pokojne a prijemne prezitie Velkonocnych sviatkov.

Kúp si muža svojich snov! Stiahni si obrázok jedného, druhý máš úplne ZADARMO!
http://coolmobil.zoznam.sk/muz.snov.zadarmo