Normalzovany protokol pro komunikaci po RS-485?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Březen 20 13:31:28 CET 2008

Zabudol som napisat aj CRC, ako sa to pouziva v protokoloch (prip.
bezna/XOR checksuma). Teda STX - data - CRC - ETX, alebo STX - data -
ETX - CRC. Tu by uz chcelo konkretny priklad, kedy zle vyhodnotenie
zaciatku znaku uprostred a nasledne posunutie/neposunutie bitov
vsetkych dalsich znakov ma za nasledok prijatie "spravneho" paketu s
vyhovujucim ETX aj CRC.

Bombenfest stavat na jednotlivych znakoch bez nejakeho kontrolneho
suctu/CRC celeho paketu je na (dovolim si citovat) "prd, s prepacenim"
:-)

miro

Looking for last minute shopping deals?
Find them fast with Yahoo! Search.  http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping