Normalzovany protokol pro komunikaci po RS-485?

Ing. Pavel Poucha papouch@papouch.com
Čtvrtek Březen 20 10:35:00 CET 2008

Definované časové závislosti je právě jedno velké neštěstí. Protože dneska
se poměrně často RS485 převádí na něco jiného (Ethernet, rádiové spojení,
USB, GPRS apod.) a pak se samozřejmě časování zcela změní. Cokoliv odvozovat
od mezer je chyba, pak se to musí řešit různými inteligentními převodníky,
které aspoň trochu protokolu rozumí a paket správně odvysílají. No, aspoň
máme co dělat :-)

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel