GME - asi jsem problemovy zakaznik ;-() + postreh na TME

karel.minarcik karel.minarcik@seznam.cz
Čtvrtek Březen 20 09:44:10 CET 2008

Pokud potřebujete kupovat SMD odpory po kuse, tak se muzete obratit treba na ECOM ten Vam to doda do 2 dnu, ale po zrale uvaze stejne dojdete k tomu, ze mene nez 300ks nema cenu u nich kupovat. Tech 300ks Vas vyjde treba na 30kc. Cela civka v0805 5000ks 120kč i s DPH.
U TME (ceskeho TME) nakupuji take, sice maji odpory a jina pasiva drazsi nez ECOM, ale kdyz uz tam delam nakup tak mi je to fuk. Pouzivam jejich eshop a nikdy jsem si nevsiml, ze by se ceny po prihlaseni zmenily, nedavno jsem (prihlaseny) kupoval nekolik ruznych hodnot vel. 1206 a 0805 a vzdy bylo min. objednaci mnozstvi 100ks coz jsem take objednaval, nejsem vyrobce jen delam vyvoj a tech 100ks take vyjde pro mne u TME financne nejzajimaveji (u Ecom 300ks).
Dodavka z tme cca 4-5 dny, u GM pres tyden, at uz z velkoskladu Jeneč, nebo z OV. Tme ma u mne navic plus za perfektně zabalené a označené součástky.
Karel

bylo:

Safra, ja som pisal NAPRIKLAD (cela polozka bola uvedena ako fiktivna),

Ale ked chcete konkretne tak teda konkretne:

Neprihlaseny klient:
SMD1206 33R 1%    Resistor SMD 1206 0.25W 33R 1% | INFO | PDF | RoHS
Cena 100+ :0.241
Cena 1000+ :0.176
Cena 5000+ :0.102
Mnohonasobnost: 100
Min. mnozstvo : 100

Zalogovany klient
SMD1206 33R 1%    Resistor SMD 1206 0.25W 33R 1% | INFO | PDF | RoHS
Cena 1667+ :0.036
Cena 26667+ :0.035
Mnohonasobnost: 100
Min. mnozstvo : 100

Uz vidite ten rozdiel? Pri zalogovanom klientovi Vam spravili cenu pre 1667
kusov, aj ked tvrdia ze minimalnbe objednavacie mnozstvo je 100ks. Skuste si
objednat 200ks.....cez web nemozne, vyskoci Vam okno s hlaskou ze minimalne
mnozstvo... atd...

Nevravim ze 1667 odporov za cenu nula, nula prt ma financne zlozi, zlebo to
nebudem mat kde uskladnit, ale situacia je podobna pre VSETKY polozky (teda
aj tie drahsie...).

Po druhe ide o princip: preco mam kupovat nieco co nechcem?

-mt-