pre radioamaterov - polovodicove konce

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Čtvrtek Březen 20 08:06:52 CET 2008

Daniel Valuch napsal(a):
> bol som cele popoludnie v tuneli, na maily nebol cas :-)
> Konkretne parametre zavisia od toho ake mate poziadavky. V zosilnovacoch
> pre nase potreby sa obycajne kladu znacne poziadavky na rovnu
> charakteristiku v celom pasme.
Nevadi vam obsah harmonickych? V prezentaci jsem si precetl o potlaceni
15dBc pri 1kW out, na to se bez dalsiho filtru neda (a nesmi) vysilat.
Rozumim v tomto pripade jednotce dBc spravne jako sila harmonicke 1kW
minus 15dB rovna se 32W?
Nepochopil jsem tu odolnost proti odrazene vlne, ta je dana
poddimenzovanim tranzistoru (taha se z nej cca polovina maximalniho
mozneho vykonu)?.

Diky Lada