GME - asi jsem problemovy zakaznik ;-() + postreh na TME

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Březen 20 07:36:47 CET 2008

Ja jsem to vcera vecer studoval a pokud maji 5% R1206 za jeden halir tak
me tech 1000ks za 10Kc vubec nepali. Pokud chci 1% tak si priplatim cca
150Kc nebo vezmu 100ks za 20Kc.
Uz jsem od nich bral pred mesicem a bez problemu vse doslo.

Radek Vicek