GME - asi jsem problemovy zakaznik ;-() + postreh na TME

admin.mtech admin.mtech@gmail.com
Čtvrtek Březen 20 00:27:10 CET 2008

Na TME pozor.....

Ceny maju pekne, ked sa zaregistrujete dostanete na webe este lepsie ceny !!

Ale, neviem ci to je naschval alebo maju chybu na webe.....

Pri zobrazenych cenach (ak ste zalogovany) mate aj mnoztvo od ktoreho
platia.
Napriklad:
Neregistrovany :
- ma cenu za SMD 1206 rezistor 33ohm ..... 1.20 Skk  (napriklad)
Po zaregistrovani a po prihlaseni zrazu vidite:
- cenu za SMD 1206 rezistor 33ohm ..... 0.20 Skk pri 1000 ks (napriklad)

Podla podmienok mozete objednat minimalne mnostvo nasobene nasobkom,
ktory je uvedeny pri kazdej polozke.

Takze ak ako zaregistrovany chcete 55 ks tohoto odporu, mate smolu
pretoze minimalne mnozstvo je 1000ks (k tomu mate aj cenu).

Takze bud si objednate minimalne uvedene mnozstvo, alebo........

Objednavam zasadne majlom, pretoze skoro VZDY chcem 100 odporov a nie 1000.
Moja komunikacia prebieha asi takto:

Ja: objednavam si u Vas 100 ks rezistorov 33 ohm
TME: neda sa minimalne mnozstvo je 1000ks
Ja: Neregistrovany uzivatelia mozu u vas cez web objednat aj 100ks!! Mam
sa odregistrovat?
TME: Vy mate ale lepsiu cenu!
Ja: ale ja chcem 100 rezistorov za maloobchodnu cenu, a nie 1000 za
super zlavu!
TME: napiste pani tejatej do exportu.
Ja (pisem pani tejatej + preposielam jej celu doterajsiu komunikaciu):
objednavam si u Vas.....
TME Export: Vasa objednavka na 100 rezistorov bola exportovana....

HURAAAA. uz len dalsim majlom od nich dostat cislo balika a trasujeme......

Esteze neobjednavam kazdy den, pretoze by som to uz asi zabalil. Ked si
k tomu pripocitate, ze komunikuju v polstine/slovencine, je to naozaj
zabava.
Ale cakam ze sa to este vylepsi. Sortiment maju totizto naozaj siroky...

-mt-