pre radioamaterov - polovodicove konce

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Březen 19 23:26:13 CET 2008

 19.3.2008, 23:11:46
dobry vecer

kdyz nikdo nebude na nic reagovat ( a nikdo nic nebude posilat), tak
vse bude naprosto korektni a nikdo se nenase.., ale cela konfera bude
stat za ho***.
 Nejsme prece male deti, by nas museli chvalit za to jak pekne curame do
nocnicku. I kriticky nazor je nazor, a IMHO je pro vyvoj kritika
daleko lepsi nez vzajemne poplacavani se po zadech, jak hrozne jsme
dobri.
 On holt "nevdek svetem vladne" a komu se to nelibi, muze se
prestehovat do nejakeho paralelniho vesmiru (bude-li to tam lepsi).
 Ostatni blazny pak prosim, "budmez shovivavi k pokleskum svych bliznich".

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz