GME - asi jsem problemovy zakaznik ;-()

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Březen 19 22:33:25 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 19.3.2008 od HW CNCnet.info:

> mohl by mi nekdo z tech co tu chvalili GME poradit neco jak byt u
> nich take v oblibe?

Objednavat jeste vic a jeste vic a budes happy jako ja :-)

> Dnes v objednavce za cca 5400Kc prislo krome faktury na 3973Kc take
> avizo kde je teda se dost tezke vyznat nebot jsou tam polozky jak ty
> co jsou na fakture dodane tak i ty co nedodali. U vsech je uvedeno
> termin dodani 11.08 (tezko rict ceho) podotykam, ze i u tech co byly
> v baliku. Jsou tam takove perly jako treba:

11.08 znamena 11. tyden 2008.

> objednaval jsem 75ks optoclenu 6N139
> na fakture i v baliku 11ks
> na avizu v kolonce Dodame je 11ks Objednano 75ks Termin 11.08

Objednal sis 75 ks a oni dodali 11 ks, zbyva dodat 64 ks, zbyle by
mely byt minuly tyden :-)

> objednal jsem 100ks R1206 2k7
> na fakture i v baliku 100ks
> na avizu v kolonce Dodame je 100ks Objednano 100ks Termin 11.08

Objednal sis 100 ks a oni dodali tale 100 ks, nic nezbyva dodat.

> Muze mi nekdo kdo s nima kamaradi napsat co tim basnik GME chtel
> rict?

Jiste.

> Nejak uz nemam silu si s nima kazdou objednavku dopisovat.

:-)

> Mimochodem platil jsem postovne, ktere bych platit pri objednavce
> nad 3800Kc bez DPH platit nemel.

Postovne je zdarma od 4 tisic Kc bez DPH, takze jsi postovne platit
mel.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem