GME - asi jsem problemovy zakaznik ;-()

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Březen 19 22:24:52 CET 2008

Zdravim,

mohl by mi nekdo z tech co tu chvalili GME poradit neco jak byt u nich
take v oblibe?

Behem cca dvou mesicu jsem od nich objednaval trikrat (celkem asi zatim
za 8.500Kc) - krome prvni zakazky kdy jsem se s nima dohadoval aby mi
prihodili do baliku jeste jednu polozku a nakonec mi ji tam prihodili
ale malem jinou, jsem bral jeste zbozi 21.2. a ted 19.3.

21.2. prislo vsechno krome 50kusu soklu DIL8 a 10ks soklu DIL40 - na
fakture byly, zaplatil jsem je pri dobirce - po mem mailu prisly dve
odpovedi jedna ze zbozi neni skladem a doposlou a druha ten samy den, ze
reklamace se resi - sokly poslali druhu den Profibalikem.

Dnes v objednavce za cca 5400Kc prislo krome faktury na 3973Kc take
avizo kde je teda se dost tezke vyznat nebot jsou tam polozky jak ty co
jsou na fakture dodane tak i ty co nedodali. U vsech je uvedeno termin
dodani 11.08 (tezko rict ceho) podotykam, ze i u tech co byly v baliku.
Jsou tam takove perly jako treba:

objednaval jsem 75ks optoclenu 6N139
na fakture i v baliku 11ks
na avizu v kolonce Dodame je 11ks Objednano 75ks Termin 11.08

objednal jsem 100ks R1206 2k7
na fakture i v baliku 100ks
na avizu v kolonce Dodame je 100ks Objednano 100ks Termin 11.08

Muze mi nekdo kdo s nima kamaradi napsat co tim basnik GME chtel rict?
Nejak uz nemam silu si s nima kazdou objednavku dopisovat.

Mimochodem platil jsem postovne, ktere bych platit pri objednavce nad
3800Kc bez DPH platit nemel.

--
Radek Vicek