Re: osnovy elektrokroužku

Pátek Březen 14 19:38:44 CET 2008

S tim mate pravdu, tohle bude vetsinu urcite bavit protoze me by se to
urcite libilo taky ale vzdycky jsem byl zklamany protoze jsme ve skole
nikdy v chemii/fyzice zadne pokusy nedelali :-(
Co se tyce fyzikalni podstaty elektriny a magnetismu na techto
strankach mozna najdete nejake zajimave napady:
http://kdf.mff.cuni.cz/veletrh/sbornik/index.html