Windows prerusuje seriovou komunikaci

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pátek Březen 14 18:27:49 CET 2008

A jste si jist, ze cteci zarizeni tu zpravu nezahodi?
Ted jsem se setkal s podobnym "problemem" v opacnem smeru. Otevrel
jsem si COM pro zapis i cteni a do mobilu zapsal  prikaz pro vycteni
SMS. Pote jsem se pokusil s COMu precist X bytu. Bohuzel, nic tam
nebylo. Nakonec se ukazalo, ze mobilu trva prenos SMS skoro 10s, takze
pokud se ctenim pockam nejakou dobu, tak vsechno rpobehne tak jak ma.
Nestava se Vam neco takovehleho?