Windows prerusuje seriovou komunikaci

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Březen 14 18:26:24 CET 2008

Chyba bude zrejme v tych programoch. Sam som zopar programov v C
(WinAPI) s obsluhou serioveho portu napisal a popisovany problem som
nepozoroval.

Stretol som sa ale s tym, ze mi byty stracala vadna PCI-COM karta. O
tom som tu diskutoval, da sa dohladat (ale asi nema vyznam, lebo
vysledok bol vadna karta, iny kus toho isteho typu funguje spolahlivo).

miro

http://www.yahoo.com/r/hs