Re: osnovy elektrokroužku

Pátek Březen 14 13:59:13 CET 2008

Dobry den,
myslim si ze deti mohou ocenit i jiny zpusob vyroby nez pomoci dps,
zkuste treba:
http://elm-chan.org/docs/case/sk5.html
http://elm-chan.org/docs/wire/wiring_e.html
myslim ze tohle mohou praktikovat i doma kdyz nemaji k dispozici veci
pro vyrobu plosnych spoju.
Co se tyce zapojeni mel jsem moznost si v knihovne pujcit serii knih
Elektronika tajemství zbavená zejmena pokusy s cislicovou elektronikou
a optoelektronikou vypadaji dost zajimave ty uz ale nemam k dispozici
takze je nemohu naskenovat. Jinak nekde bych doma nasel
http://shop.ben.cz/cz/120925-elektrotechnika-jinak.aspx pokud myslite
ze by se to mohlo hodit mohu ji zkusit nekdy oskenovat a hodit nekam
na net. Ale mam pocit ze veci ktere tam jsou by byly spise pro
zkusenejsi, ne pro zacinajici elektroniky.