ASEKOL

Jan Galuszka konference@ei.cz
Čtvrtek Březen 13 11:43:17 CET 2008

Procitanim stran REMA systemu jsem dosel ke stejnemu zaveru jako Vy, takze
podle mne ty Vase vyrobky nespadaji pod tento zakon.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Thursday, March 13, 2008 11:36 AM
To: HW-news
Subject: ASEKOL

Zdravim,

protoz ebych si nerad privodil nejake problemy hned od pocatku zkusim se
zeptat nejdriv zde nez jim budu psat.

Pokud vyrabim nejaka zarizeni (bez dalsi montaze nefungujici), ktera jsou
urcena pro montaz do jineho funkcniho celku (treba modul pro rizeni motoru v
nejakem stroji) a jsou na nej funkcne vazane vychazi mi, ze tuto povinost
(odvest ASEKOL) ma az ten kdo si to u me koupil a toto zarizeni smontoval a
pripadne uvedl na trh.

Vychazim z FAQ na strankach ASEKOLu viz.:

Na jaké výrobky se obecně zákon nevztahuje ?
4.Velké stacionární průmyslové nástroje - stroje nebo systémy sestavené
kombinací jednotlivých zařízení nebo systémů za účelem společného provozu v
jednom celku a ke specifickému účelu ( zde je hlavním kritériem to, zda se
jedná o stálé, vestavěné zařízení)

Je to tak nebo jsem uplne mimo. Ja to mate vyreseno - je tady par lidi co
take vyrabi podobne komponenty?

--
Radek Vicek