ASEKOL

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Březen 13 11:35:56 CET 2008

Zdravim,

protoz ebych si nerad privodil nejake problemy hned od pocatku zkusim se
zeptat nejdriv zde nez jim budu psat.

Pokud vyrabim nejaka zarizeni (bez dalsi montaze nefungujici), ktera
jsou urcena pro montaz do jineho funkcniho celku (treba modul pro rizeni
motoru v nejakem stroji) a jsou na nej funkcne vazane vychazi mi, ze
tuto povinost (odvest ASEKOL) ma az ten kdo si to u me koupil a toto
zarizeni smontoval a pripadne uvedl na trh.

Vychazim z FAQ na strankach ASEKOLu viz.:

Na jaké výrobky se obecně zákon nevztahuje ?
4.Velké stacionární průmyslové nástroje – stroje nebo systémy sestavené
kombinací jednotlivých zařízení nebo systémů za účelem společného
provozu v jednom celku a ke specifickému účelu ( zde je hlavním
kritériem to, zda se jedná o stálé, vestavěné zařízení)

Je to tak nebo jsem uplne mimo. Ja to mate vyreseno - je tady par lidi
co take vyrabi podobne komponenty?

--
Radek Vicek