RE: Detektor + CT ..

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Čtvrtek Březen 13 11:04:45 CET 2008

Shodou okolnosti se mi dostala do rukou o tom kniha.
Zajimave napsana - autor popisuje jak se setkaval s lidmi co znali
nekoho kdo o tom neco vedel, bylo mu proslibeno zaslani dokumentu
co se toho tykaly ale nic mu neprislo a odesilatel akorat umrel,
v mistnim platku z te doby mel byt clanek ale ten vytisk se z archivu
zahadne ztratil atd.

Pokud mohu sdelit svuj nazor, napadlo mne ze se to melo odehravat
zhruba v dobe co se pracovalo na atomove bombe a tohle by rizenym
unikem informaci mohlo pomoci odvratit pozornost od skutecnych vyzkumu.