Detektor + CT ..

Aleš Chlubný chluba1@fel.cvut.cz
Čtvrtek Březen 13 09:47:15 CET 2008

Dobry den,
no tak jednoduche to neni. Nedavno jsem se pred tatou (strojar, laik) zminil
o Teslove transformatoru a jak to zhruba funguje a pod. a on mi zacal rikat
cosi o Philadelfskem experimentu a ze na Sibiri s tim vyrobili krater,
nejake otevirani casoprostoru nebo co, uz nevim, myslel jsem ze snad spatne
slysim. A verte mi, ze mi dalo dost prace vysvetlit mu, ze ne vsechno co
davaji v televizi muze byt pravda. Proste je to tak, laici nemaji jinou
moznost nez verit tomu, ze kdyz je v programu napsano "DOKUMENT" tak to jsou
FAKTA. A o tom to je, kdyby ty veci v tom poradu spravne uvedli a
pojmenovali jako nepravdu a spekulaci, tak neni problem. Problem je, ze
tento "dokument" bezi vedle skutecnych dokumentu, kde jsou pomerne kvalitni
informace.

S pozdravem,
Ales Chlubny