Co este ti norski studenti zvrzali, alebo, preco nemam rad nedorobky ako AVR...

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Středa Březen 12 12:29:09 CET 2008

> To mi je jasne.

> To som uhadol, ale neviem preco by som mal hadat. Ja viem, mal by
> som teraz napisat na support a vynadat im, ale uprimne povedane sa
> mi nechce, navyse presne viem ako by to dopadlo (uz som to robil).
> O ano, nekupujeme ich za vagony.

> To ich nijako neospravedlnuje. Ukaz mi nejaky datasheet napriklad
> od Intelu kde je nejake podobne typo.

No, ked by som mal DS Intelu prestudovane aspon tak ako tie od Atmelu,
tak by som Ti neaky ukazal ;-).

> Vsak som hned na zaciatku pisal - nedostatok preciznosti.
>
> Mimochodom, pozrel som sa aj do DS od ATM16, kde som cakal ze bude
> predloha pre copy-paste tej tabulky - a tak vznikla ta chyba v DS
> ATM8. No a v rev.R co je aktualna, je uz nejaka "canned" tabulka,
> zrejme predzuta pre vsetky AVRka (alebo vacsie mnozstvo z nich),
> kde sa pise len MSB a LSB a su tam aj riadky naviac co platia len
> pre tie najvacsie.
>
> Zle, ale rychlo.

Hm, myslel som, ze to chces vysvetlit, a ty si chcel len pod..... ;-)
Flamer.
Take typo je imho este celkom OK, su aj horsie, ktore zaberu viac
casu. Napr., ked je blby kod tej instrukcie... A za ten rok, co som to
sledoval od oznamenia, to aj tak neopravili. Aj napriek tomu mam AVR
rad ;-)

Slavo Tomascik
Elnec s.r.o