Co este ti norski studenti zvrzali, alebo, preco nemam rad nedorobky ako AVR...

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Březen 12 12:07:33 CET 2008

>tak podme na to programovanie. Zacneme tym aky mas datasheet? Verzia
>2486S?

Ano.

>Lebo ja tam teda WriteProgramBits neviem najst.

Ani ja :-) Nejako som sa uklepol.

>Ak sa pytas na
>"Write Program Memory Page", tak je to adresa zapisovanej stranky.
>Pozri do tabulky 89 (str.225), kde mas napisany pocet stranok pre dany
>procesor (ATmega8 ich ma 128, preto 7MSB bitov z adresy).

To mi je jasne.

>No a co sa
>tyka toho aaaabbbb, tak na taky rychly pohlad sa mi zda, ze tam maju
>chybu, a malo by byt o jedno b menej (aaaabbb).

To som uhadol, ale neviem preco by som mal hadat. Ja viem, mal by som teraz napisat na support a vynadat im, ale uprimne povedane sa mi nechce, navyse presne viem ako by to dopadlo (uz som to robil). O ano, nekupujeme ich za vagony.

>Pozri aj ine DS, typo
>chyby su celkom bezne.

To ich nijako neospravedlnuje. Ukaz mi nejaky datasheet napriklad od Intelu kde je nejake podobne typo.

Vsak som hned na zaciatku pisal - nedostatok preciznosti.

Mimochodom, pozrel som sa aj do DS od ATM16, kde som cakal ze bude predloha pre copy-paste tej tabulky - a tak vznikla ta chyba v DS ATM8. No a v rev.R co je aktualna, je uz nejaka "canned" tabulka, zrejme predzuta pre vsetky AVRka (alebo vacsie mnozstvo z nich), kde sa pise len MSB a LSB a su tam aj riadky naviac co platia len pre tie najvacsie.

Zle, ale rychlo.

wek