Odrušení regulátoru s ATtinny13

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Březen 11 15:17:09 CET 2008

Sasa,

ja osobne to tipujem na budenie toho mosfetu. Ked si nakreslis nahradne
schemy, tak Ti tam zacne tiect niekde prud, ktory ti sposobuje rusenie.
Ja by som skusil pridat do budenia "G" dalsi tranzistor a RC clen,
pripadne pouzil nejaky obvod na budenie mosfetu logickym signalom, aby
ti tam netiekol velky prud, rychlo sa otvoril a zatvoril mosfet a
podobne. Potom namiesto ziarovky skus dat odpor 1k, 470, 100, 47, 10. A
pozri si, ci to rusi stale rovnako. Potom mas problem s "prudovymi
sluckami" a hlavne si daj kondenzator ku tomu zdoju 12V co najblisie ku
tej ziarovke a mosfetu. Hodnotu, tak aby to "skratlo" prave nejakych
150kHz. Nakoniec filter LC na zdroj 12V. Takze som to vsetko nejak tak
spisal a ostatne laborovanie je uz na Tebe.

A.