Zmaten z FSB frekvencí u Athlona 64x2

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Březen 11 09:31:02 CET 2008

> http://www.svethardware.cz/art_doc-5D7A5A3499C4155FC1256D4800795E13.html

Zdravím,
  nu, to se zdá, že je poněkud neaktuální, končí se tam s Athlony XP.
  Situace se, zdá se, od té doby zkomplikovala.
  Ještě bych pochopil, že tedy FSB je 1000 MHz a "komerční údaj pro debily"
pak 2000 MHz, ale z čeho je tedy odvozen vnitřní takt CPU, když je 2.8G
a mám násobič 14 ? To vede na jakousi tajemnou frekvenci 200 MHz, která je
v tom compatibility listu mého motherboardu uváděna právě jako FSB toho CPU.
Pokud by ale byla tato FSB skutečně 200 MHz, pak tedy za jeden takt FSB
dojde k 10 transferům na sběrnici, což mi přijde trošku podivné :-).

  S pozdravem Pavel Troller