Neoriginální tranzistory - rozdíl

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Březen 10 23:41:58 CET 2008

Napodobenina má charakteristiky podle katalogového listu napodobeniny.

Doporučuji vám všem si před koupí napodobeniny stáhnout dotyčný katalogový
list od výrobců napodobenin a nebudete se stačit divit. Rozdíly - spoň co
jsem našel před lety (a do hwn bylo i psáno) byly dvoj až čtyřnásobné -
někdy ve prospěch, jindy v neprospěch napodobeniny. Hlavně indické součástky
byly k pláči, ty se snad dělají z perníku - ikdyž i ty z perníku by měly
lepší vlastnosti.

Berte to tak, že nelze mít TM na skupinu písmen a konkrétní číslice (to už
byl před lety prohraný spor Intelu), musí to být vždy slovní označení -
proto Intel zavedl označení Overdrive a posléze Pentium.

----- Original Message -----
From: "Ondrej" <leguanolog@seznam.cz>

Zajímalo by mě, jaký je (obvykle) rozdíl mezi originálním a
neoriginálním tranzistorem stejného označení. Např. BUV48A stojí v GM
25Kč a v Distrelecu 6,75 EUr (=170 Kč) a tudíž ten z GM asi bude nějaká
napodobenina. Jiný příklad je MJ1300x, kdy má dokonce GM v nabídce
originál i napodobeninu.

Jde mi o to, jestli i ta napodobenina má parametry podle katalogového
listu a má třeba jen menší výdrž. Nebo jestli sedí alespoň základní
parametry (Imax, Umax, h21 atd.)