RE: Neoriginální tranzistory - rozdíl

Pondělí Březen 10 20:36:56 CET 2008

 Připojil bych se k tomuto dotazu protože jsem narval dost peněz do tranzistorů pro PA zesilovač (Elektor 3/05) nakoupených u Farnella. Některé jsem našel u GM takže jsem je koupil tam a tak mi tento dotaz nasadil červíka - nepochybil jsem ? Z těch které se přímo týkají zpracování signálu se jedná o Japonce 2SA1209 a 2SC2911. Tak a včil mudruj...
Holt to dostavím a poměřím, i když nemám aparát, abych zjistil harmonické a přechodové zkreslení tak jak ho měří výrobce, snad aspoň ta frekvenční charakteristika vyjde.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Ondrej
Sent: Monday, March 10, 2008 8:13 PM
To: HW-news
Subject: Neoriginální tranzistory - rozdíl

Zajímalo by mě, jaký je (obvykle) rozdíl mezi originálním a neoriginálním tranzistorem stejného označení. Např. BUV48A stojí v GM 25Kč a v Distrelecu 6,75 EUr (=170 Kč) a tudíž ten z GM asi bude nějaká napodobenina. Jiný příklad je MJ1300x, kdy má dokonce GM v nabídce originál i napodobeninu.

Jde mi o to, jestli i ta napodobenina má parametry podle katalogového listu a má třeba jen menší výdrž. Nebo jestli sedí alespoň základní parametry (Imax, Umax, h21 atd.)

Díky za odpovědi
OH