RE: Neoriginální tranzistory - rozdíl

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Březen 10 21:35:23 CET 2008

Totez me vzdycky zaujme u MAX232 svabu. Ty dokonce maji v GMku na stejne
strance katalogu jen o par radek pod sebou jeden za cca dvacku a jeden za
skoro dve stovky. Chapu, ze ten drazsi ma treba industrialni teplotni rozsah,
ale je skutecne prevodnik pro RS232 tak narocna a citliva soucastka,  aby
rozdil cen byl tak astronomicky?

Jakub Serych