Re: Neoriginální tranzistory - rozdíl

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Březen 10 20:51:54 CET 2008

 10.3.2008, 20:45:16

Jednou jsem hledal parametry k nejakemu exotickemu vykonovemu
tranzistoru a zjistil jsem ze pod presne stejnym oznacenim dela jiny
vyrobce jakysi NF IC.
Nevim sice kdo koho napodobil, ale vim jiste ze parametry mezi
napodobeninou a originalem byly velmi rozdilne. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz