Odrušení regulátoru s ATtinny13

Pondělí Březen 10 19:18:27 CET 2008

Hezký večer,

    tak jsem hledala a hledala ... a našla tu nejnovější verzi co doma
mám. Super :-) Pošlu ji ještě jednou sem, za což se omlouvám všem, jenže
mi nějak nejde FTP (nevím proč, ale klient mi napíše, že to nejde,
protože nenachází hostitele...)

    Věřím, že v tom chybu nemám, protože to by mně opravdu mrzelo.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186