Odrušení regulátoru s ATtinny13

Pondělí Březen 10 18:19:59 CET 2008

Hezký večer,

    nemám u sebe nejnovější verzi programu, ale v té je použitá stejná
část pro regulaci žárovky. Jen je pak doplněno pár dalších věcí
(komunikace s EEPROM, ošetření jedné chybičky (která tu je ale nikdo o
ní neví :-) ) a tak podobně. Regulaci mám ale udělanou přesně stejně
jako tady. Pokud si zítra vzpomenu, přinesu domů poslední verzi a
vyfotím jak to vypadá. Na osciloskopu je vidět docela hezký obdélníkový
průběh, ale na náběžných hranách je docela slušný překmit. To ale nevím
kde se bere. Napájení je 12V z laboratorního zdroje, a ty překmity jsou
skoro do 30V, kdyby tam byla tlumivka, tak to chápu, ale žárovka takovou
indukčnost mít asi nebude.

    Omlouvám se za přílohu, ale je to jen 10kB a to by mohlo být
tolerováno. A možná se někomu bude ten kousíček na něco hodit :-)
(například do muzea kuriozit).

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186