Termostat do ledničky

Minář Petr 'měřák' pminar@centrum.cz
Pondělí Březen 10 17:55:47 CET 2008

Bimetal nevím, kde bych vzal (rychle), a asi by to ode mne chtělo hodně
času na laborování :-(
Navíc, nevím jak bych u něj docílil "slušné" rozpínání (bez jiskření)
při hysterezi cca 2-3st.C při teplotách kolem 5-10st.C, asi by to
vyžadovalo nějaký speciální typ.

Dnes jsem si koupil termistory, tak si to zkusím spočítat a pak doladit.
V nejhorším případě zatím udělám multivibrátor na dlouhé časy, na
periodu cca 20min, s proměnnou střídou 1:1 až 1:4 (nevím jak dlouho může
v kuse běžet kompresor, takže to je pouze odhad).

	Petr "měřák" Minář