Termostat do ledničky

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Březen 10 13:57:59 CET 2008

A což tak použít klasický bimetal?

----- Original Message -----
From: " Minář Petr 'Měřák'" <pminar@centrum.cz>

Zdravim chytre hlavy,
tak mi opet po 2 letech odesel mechanicky termostat v lednicce. Jelikoz uz
minule 3ks staly kazdy cca 400,- (novou cenu jeste nevim), tak jsem se
rozhodl udelat si elektronicky. Nema s tim nekdo z Vas zkusenost? Jde mi o
to, kam je lepsi umistit cidlo, jestli vice do prostoru nebo spise blize ke
chladici desce (ta ma ale velky rozptyl teplot, az do minusu)? Jakou
nastavit hysterezi (staci 1-2st.C nebo vice)? Zapojeni planuji s OZ v mustku
s NTC ze suplikovych zasob (bohuzel krome NTC, ten musim sehnat). Mam i
kacirske nutkani pouzit Atmel (8150 nebo AVR), ze bych si z neho udelal
logovaci clen (stahoval bych z neho data o teplotach, pocet otevirani, pocet
zapnuti motoru atd.), ale na to buzel ted neni cas :-(