Bluetooth a povoleni

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Neděle Březen 9 20:44:22 CET 2008

- pokud pouzijete modul s CE, tak jeho ES shodu dolozite ke svym
dokumetum a protokolum a o vic se nestarate
- pracuji v ISM pasmu - bezlicencni
- s logem to funguje tak, ze za to logo se opravdu plati nehorazny
baksis, ovem ten zaplatil vyrobce modulu - vy si jej muzete dat na sve
zarizeni. takhle mi to alespon bylo prezentovano firmou bluegiga.
nejjistejsi asi bude obratit se na vyrobce modulu. oni byvaji sdruzeni
ve spolku zvanem Bluetooth SIG.

S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://www.hysteria-metal.cz