Uklid podruhe - osciloskop

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pátek Březen 7 15:40:35 CET 2008

Takze mam konecne trochu casu na poslani osciloskopu. Ozvalo se mi moc lidi
a bohuzel se musim omluvit. Trochu mi v tom vznikl chaos. Takze prosim kdo
se prvni ozve ho ma. Myslim ze 2000kc je velmi solidni cena. Jen novy LCD
stoji 8000kc.
Provedl jsem posledni pokus o oziveni. Osciloskop mam na stole. Na logickych
obvodech je +5V, menic osvetleni LCD bezi. Hodiny na UARTu 3,688MHz - ok.
Procesor M5M51008 Motorola a nejake pameti NEC. Na sbernici data. Celkem nic
sloziteho, jen ten procesor jsem nenasel na netu. Menic LCD  bezi. Doufal
jsem ze to bude krystal nebo neco v napajeni. Zbyva vyletovat obvod po
obvodu (74hcc, pameti, procesor) a postupne je otestovat. Ale s tim si hrat
nebudu.
Jen mi hlava nebere proc to neopravuji - SMD obvody roztec 1,27mm, odpory
0805. Zadne BGA. Proste kupte si celou desku za 70KKc. Pritom to neni zadny
spotrebni smejd, ale laboratorni pristroj za hromadu penze. Skvely servis
Tektronixu.

Michal Gregor