OT: Jak nainstalovat Linux

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Březen 8 20:39:06 CET 2008

----- Original Message ---------------

>odjakziva jsem pouzival grub a nikdy s tim nebyly problemy, navic v
>pripade jakych koli problemu muzete kdykoli bootnout live-cd a
>editovat grub, pripadne vyuzit jeho shell.

Aaaa, super, prizivim sa na tomto threade: instaloval som za sebou dve rozne distribucei Linuxu, a aj ked isli na rozne partitiony, ta druha nainstalovala GRUB presne tak isto ako ta prva, t.j. je na vyber len ona sama a Win (ktory eufemisticky nazyva miesto praveho mena "Other"... :-) ), ta prva nainstalovana distribucia nie je v ponuke.

Skusil som sam prist na to ako s tym GRUBom vybabrat, ale je to priserne zlozite. Moj lokalny linux guru ma tiez poslal docerta s tym, ze GRUB je paskvil ktoreho nastavenie v zivote nepochopil a preto ho vobec nepouziva (jednoducho nema nikde viac OS na jednom stroji). Tak som to zatial odlozil ako neriesitelne.

Mozete prosim aspon naznacit, co by sa s tym dalo robit?

Dakujem

wek