OT: Jak nainstalovat Linux

Sobota Březen 8 19:33:14 CET 2008

Dobry vecer,
odjakziva jsem pouzival grub a nikdy s tim nebyly problemy, navic v
pripade jakych koli problemu muzete kdykoli bootnout live-cd a
editovat grub, pripadne vyuzit jeho shell.
Co se tyce instalace, mate 2 moznosti, bud treba pomoci partititon
magicu zmenit a presunout partisnu s windows a prerozdelit disk (nekdy
to nemusi vyjit takze je lepsi si zalohovat data). Nebo jako hlavni
hdd s nainstalovanym linuxem + grub ve kterem si dopisete konfiguraci
pro bootovani z windows z druheho disku, timto zpusobem jsem to
pouzival nekolik let a fungovalo to bez problemu pod gentoo a
slackware.