Synchronizace GPS

peter.tesar@centrum.sk peter.tesar@centrum.sk
Sobota Březen 8 20:06:57 CET 2008

To obmedzenie vysky bude najskor nejaka sw vec v konkretnych prijimacoch. Obcas prijimam doma data z meteorologickych balonov vypustanych v CR, Madarsku, Polsku alebo Chorvatsku, ktore bezne letia do vysky vyse 30 km a vysielat gps vysku nemaju problem.
Mimochodom, taka meteo sonda aj s gps stoji tak 6-7 tisic Kc, takze nic ultra drahe.
Peter Tesar.