Synchronizace GPS

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Březen 8 09:19:01 CET 2008

S timhle omezenim se setkate snad vsude a vsimnete si, ze je take
omezena maximalni rychlost a ta cisla jsou dost kulata: 60000ft a
1000knots. Ona technika malokdy dela sama o sobe tak kulate meze.
Myslim, ze mozne zneuziti je jasne (komu ne, tomu je asi fakt lepe to
ani nerikat) a bezne populaci takoveto omezeni asi bude tezko vadit.

Ale jen muj nazor, treba je vsechno jinak.

--
Jiri Bezstarosti