Zdravotne nezavadne puzdro pre termo-cidlo

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Březen 7 21:55:11 CET 2008

Striekacka, dobry napad!

Varil som aj ja - termistor. Tu vodu pit nebudem, tak som len
napajkoval kabliky a odizolovane useky som zapuzdril zmrstovacou
buzirkou. Zapojenie je trivialne, princip aj tak iny nebude: 78L05, 10k
pevny odpor v serii s nominalne 2k2 termostorom. Meral som ubytok
napatia na termistore:

(inak skoda ze tu a teraz nemam laboratorny tepmlomer)

855mV - vzduch cca 22st
973mV - voda studena z vodovodu
cca 90mV (rychlo klesa) - pred varom asi v bode, kedy si predstavujem
alarm
63.4 az 63.8mV - var, termistor ponoreny
64 az 65mV - var, termistor vo vzduchu pod pokryvkou

Takze zaver:
1) termistor je silne pouzitelny
2) mal si pravdu, je takmer jedno, kde je termistor umiestneny (ale
zdravotnu otazku to samo o sebe neriesi)

miro

--- Jan Waclawek <konfera@efton.sk> wrote:

> Tiez ma napadla tato uvaha.
>
> Medzicasom som schmatol injekcnu striekacku original Chirana a strcil
> ju do vriacej vody, a po minute na nej nebadam strukturalne zmeny.
> Viem ze to nic neznamena, ale urcite lepsie ako zmrstovacia
> buzirka...
>
> wek

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ