Zdravotne nezavadne puzdro pre termo-cidlo

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Březen 7 21:39:42 CET 2008

>Jinak k te zdravotni zavadnosti/nezavadnosti. Predpokladam, ze nepouzijete
>zadny apriori pruserovy material (napr. pouzdro z droliciho-se plutonia ;-).
>Cela ta kapsle i s privodnim kablikem bude mala a bude mit jednotky gramu.
>Takze i kdyby se z ni dlouhodobym pusobenim vylouhovalo do potravy treba
>1% materialu, tak jaka bude koncentrace to potencialne skodlive latky ?
>To pokud neco treba smirglujete a nadechnete se, tak te latky dostanete
>vetsi expozici, nez tady rozlozeno do nekolika let pouzivani.
>
>rollfree

Tiez ma napadla tato uvaha.

Medzicasom som schmatol injekcnu striekacku original Chirana a strcil ju do vriacej vody, a po minute na nej nebadam strukturalne zmeny. Viem ze to nic neznamena, ale urcite lepsie ako zmrstovacia buzirka...

wek