Re: "Neprůstřelný" router Huawei

r robo35@zoznam.sk
Pátek Březen 7 21:19:07 CET 2008

ahoj Sasa
ak chces fungovat na nete aj s NTB tak si zrus DHCP na routri, pridel si
pevne IP adresy (aj z tej "desinovej" siete, aj ked podla mna to ide zmenit
v LAN setting), na stolnom kompe si nastav zdielanie pripojenia, na NTB si
nastav ako masku klasiku, 255.255.255.0 a ako branu (gateway) si daj IP
adresu stolneho PC
popritom si prikazom "ipconfig /all" z prikazoveho riadku na stolnom PC s
pripojenym netom zisti adresu DNS serverov, a tieto vpis do prislusnych
"koloniek" nastavenia siete NTB
a pokial ma tvoje AVG na stolnom PC v sebe firewall, tak nezabudni povolit
rezim internetovej brany - AVG nepouzivam, neviem ako sa tato funkcia vola

Robo

PS. rozsah privatnych IP adries je v pripojenom obrazku, snad ma pre tych 8k
neukamenuju

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 07, 2008 7:06 PM
Subject: Re: "Neprůstřelný" router Huawei

Hezký večer,

    móóóóóc děkuji. Už tomu docela rozumím, no pro změnu to furt
nefunguje. Ale jinak už tuším kde je zrada. Asi se na to vybodnu a
počkám do středy, jen co mi připojí ADSL a pak už to nebudu potřebovat.
I když... :-) Zatím je to totiž tak, že ADSL modem/router funguje jen
jako router a internet běží na stolním počítači přes COM1 modem. No a na
těch pár dní jsem to chtěla ještě nějak propojit. Jenže to stávkuje,
věřím a pevně doufám, že až pojede vlastní modem routeru, bude klid :-)

Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186