Re: "Neprůstřelný" router Huawei

r robo35@zoznam.sk
Čtvrtek Březen 6 23:05:27 CET 2008

ahoj

WEP sa da zlomit - vhodna PCMCIA WiFi karta so "spravnym" softom a ide to
vraj za par minut - neskusal som a ani sa nechystam
nema router (polozka Authentication Type) aj NTB WPA/WPA2 ? to je vraj
odolnejsie
samozrejmostou je MAC filter...
DHCP musi byt zapnute?  (mohla by si potom puzivat pevne IP adresy) a ak
musi, pouzil by som najmensi mozny rozsah (pull)
zmenil by som adresu siete - LAN Setting
a nakoniec aj to pekne SSID - v ramci mojej sukromnej paranoje by som volil
nejake menej jednoznacne - to tvoje nesie prilis vela informacii :-)

pri tom vsetkom si vzdy kladiem otazku, ci som pre nejakeho "okoloiduceho"
natolko zaujimavy, aby sa pokusil dostat do mojej siete...
ale paranoja vitazi ;-)
robo

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 06, 2008 9:32 PM
Subject: Re: "Neprůstřelný" router Huawei

Hezký večer,

    ráno mi to nedalo a zkusila jsem vypnout vše, co se vypnout dalo. No
a hle, začalo to být průstřelné :-) Tedy částečně, ale je to nějaké
pozitivum.

    Před tím měl každý počítač svojí IP danou DHCP z toho routeru a to
je asi tak všechno co fungovalo. Nešel ani ping ani nic jiného (ale ping
z routeru anebo na router fungoval normálně). DHCP přiděluje adresy
10.0.0.1 a výše s maskou podsítě 255.255.255.255 (jak překvapující :-)
). No teďka funguje ping mezi počítači i souborové služby (jen to děsně
trvá, ale pak už to šlape dobře, asi si Wndowsky musejí mezi sebou
popovídat co je nového...)

    O víkendu zkusím postupně zapínat co je zajímavé a uvidím, proč to
nešlo. Ikdyž pokud to takhle funguje, tak proč to tak nenechat. Hmm 128b
šifrování, unikátní klíč, nikdy mi se nepoleze (tedy snad). Ještě zkusím
zapnout MAC filtr a pak už bych to asi nechala.