Castecny OT: iPhone

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Březen 6 15:56:24 CET 2008

HTCcka jsem mel v ruce take a mam i PDAcko, ale to ovladani prstem je
proste neuveritelne intuitivni - kolega co mi jej pujcil rikal, a nemam
duvod mu neverit, ze i jeho 5 let stara dcera to bravurne zacla ovladat
bez jakehokoliv instruovani.
Jakmile zacnete matlat tema prstama tak uz nebudete chtit vzit do ruky
stylus. Navic kazda aplikace u toho iPhonu vyuziva dle meho dokonale
celej displej.
Samozrejme je to subjektivni, ale ja mam rad jednoduche veci, ktere
skryvaji neskutecny komfort.
Pro ty co nevi o cem je rec - pred casem sel zde odkaz na ten digitalni
dotykovej stul kde jste prstama hejbali obrazkama, provadeli ruzne ukony
  atd. Presne to same je ovladani iPhonu. Pokud se naucite par triku
prstikama mate cele ovladani zvladnute.
Uz jsem videl ledacos, ale me tohle opravdu nadchlo - urcite je to
hitech zarizeni, ale pusobi navenek uplne obycejne.

Radek Vicek