Castecny OT: iPhone

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Čtvrtek Březen 6 15:39:06 CET 2008

Co je vlastne tak zazracneho na iPhone? Ja ted koupil HTC Artemis a mam
dojem, ze nic lepsiho nelze vymyslet, kupodivu jsem jeste neprisel na
nic, co by nefungovalo :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Thursday, March 06, 2008 1:17 PM
To: HW-news
Subject: Re: Castecny OT: iPhone

No nevim zda je spravne slovo - nelegalne. Nevim, ze bych pri koupi
podepisoval neco ve smyslu, ze zarizeni musim provozovat pouze s dodanym

SW. Samozrejme prijdu o zaruku.

Co jsem se dival tak predpokladana cena ofiko iPhonu ma byt pres 20kKc.
To je trosku moc. Za tu cenu mohu znicit 3ks dovezene z USA vcetne cla a

dph.

Radek Vicek