CPLD

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Středa Březen 5 23:26:15 CET 2008

asci je velice jednoducha a neni problem ji napsat.Timto zpusobem byste
ovsem prisel o tu krasu vlastniho vyvoje periferii.Je to jen navrh pod
carou.

----- Original Message -----
From: "Říha Ondřej" <ondrej.riha@hospimed.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 05, 2008 9:21 PM
Subject: RE: CPLD

To řešení je čistě z mého osobního zájmu, ale základ je že by mělo nahradit
jiný systém, nespolehlivě fungující. Vzhledem k tomu že potřebuji měřit
teploty řekněme do 300 stupňů s přesností alespoň na desetinu stupně, bude
asi potřeba těch 12 bitů a vzhledem k tomu že se nesmí teplota v žádném
okamžiku dostat mimo stanovenou mez je potřeba ji kontrolovat několikrát za
vteřinu.